
|
| Dija - 2010 06 02 21:49 |
baisu
|

|
| 20m.komunistai ir KGB - 2010 06 02 14:23 |
Lietuvos teisesaugoje dare ka panoreje, net pedofilu klanu pavirto. Jiems naujas Lukiskes statyti nes visi i senasias nebetilps!
|

|
| E. Kuriui vieta Lukiskese - 2010 06 02 14:21 |
o ne i generalinius prokurorus!
|

|
| Generalinio prokuroro - 2010 05 04 04:18 |
ieskokite ES nes cia per 20m. jie visi parsidave nusikalteliams su Paulausku priesakyje.
|

|
| Dar vienas nusikalteliu - 2010 05 04 04:14 |
nusikalteliu gyneja. Tai butu teiseju mafijos tasa.
|

|
| bibi - 2010 02 21 16:18 |
i barzdos viduri.
|

|
| Prajuokino! - 2010 02 16 17:37 |
pasvajokit valstybininkai! Prezidentė puikiai žino kas per paukštis šis tipas pagiringo stribo veidu ir niekada neskirs jo.
|

|
| arturas - 2010 02 15 22:13 |
jo tas komunistu pakalikas tikrai ten tinka,kadatuos atmatomis lietuviai prades atsikratiti?
|

|
| savas - 2010 02 15 10:19 |
E.Kuri tu nemanai kad kedy nuzude? Kodel toks isitikines kad kedys nuzude? Kaip gali teisejas kalbet?
|

|
| savas - 2010 02 15 10:17 |
Klausau laidos archyva Teise zinoti. Jo geda kad yra tokiu teisesaugoje darbuotoju kaip E.Kuris Jis pats tarp zodziu pasako kad klano zmogus. Dar paulausko ten truko nuomones.
|

|
| savas - 2010 02 15 09:46 |
Tai as taip suprantu kad paksas nekaltas. Nu gal kaltas bet netiek kiek apkaltino musu gerbemieji konstitucinio teismo teisejai.
|

|
| diedukas - 2010 02 13 18:36 |
šitas išverstaskūris už konstitucijos iškraipymą nuverčiant prezidentą Paksą, turi būti patupdytas į vieną narvą su Laurinkum. Ir tegul drožia vienas kitą.
|

|
| norma - 2010 02 13 17:47 |
Tik ne Kūrį. Tai arogantiškas demagogas, atsisukite ir dar kartą pažiūrėkite kad ir Miliūtės laidą - klausimą Miliūtė formuluoja tipo "blogai Lietuvoje su teisėtvarka, teisėsauga" -o p. Kūris aiškiu tekstu rėžia -<<o,taip, taip visuomenė serga, taip čia yra problema, ir..t.t.>>
Visuomenė serga. O jie tai ne. Jie visagaliai , jie aukščiau,daugiau, sočiau, protingiau, - o jų valdymo rezultatas KOKS???
|

|
| to zinau - 2010 02 12 15:57 |
Ziurint kaip jus bendravote su Kuriu. Jei taip kaip Usas su Stankunaites dukrele, gal jis visai nieko. Maciau ji kaip arogantiskai "verte' tautos isrinkta prezidenta, kaip kalbejo ir kaip elgesi laidos "Teise zinoti" metu ir niekaip negalejau susidaryt nuomones, kad jis puikus zmogus, kad puikus zinovas ir savo darbo specialistas. Kaip uzsakymu vykdytojas ir susidorotojas tai taip, tikrai puikus
|

|
| AS LABAI - 2010 02 12 15:36 |
atsiprasau, kad izeidziau jusu ambicijas ,o kur demokratija ?
|

|
| IR VEL BLokuoja ,kur demokratija? - 2010 02 12 15:08 |
Jis yra purvina sazine zmogus ,tokius kuo toliau nuo valdzios ,tikiuosi, prezidente turi dar proto?
|

|
| Tautvydas - 2010 02 11 20:44 |
Net sapne nesusapnuosi tokio baisaus prokuroro.
|

|
| Gyvas to jidi-m - 2010 02 11 20:02 |
Reakcija tokia, kokios maždaug ir tikėjausi.:) Kol kas dar "vėjai" galvoje. Ką gi, linkiu subręsti.
|

|
| djmx - 2010 02 11 19:21 |
DAR VIENAS PEDOFILŲ GYNĖJAS. MAČIAU KAI PER LTV PIESTU STOJO UŽ PROKURORUS. RAUDONSKŪRIS,SOVIETIKUS HUMANIKUS.
|

|
| zinau - 2010 02 11 19:04 |
bl bl...visi LABAI gerai mokat sneket nesamones, patys to nesuprasdami. Ar bent pazistat Egidiju Kuri, kad taip ant jo varot? kiek teko bendraut, susidariau labai gera ispudi apie si zmogu! tiek kaip zmogus, tiek kaip savo darbo specialistas jis yra puikus.taip kad pirma isitikinkit ar zmogus tikrai toks yra, kokiu vadinat, o tik tada teiskit.
|

|
| butu laikas - 2010 02 11 16:15 |
tam apsepeliui is dvasiu teismo keliaut i Gruto parka. Ir ten zmones jo issigastu. Po savartynus grazesnes isvaizdos kapstosi, o jis dar studentus baido. Is tu personu, kuriuos buvo susikvietusi Rita Miliute i "Teise zinoti", beveik visi atrode kremu spaudziamais smegenimis. Gal tas zurnalistas, kuris sedejo pats krastinis, ne. O kas galetu paneigt, kad Miliute nera gavusi is pedofilu duokle?
|

|
| Vygo to jidi-m to Gyvas - 2010 02 1 - 2010 02 11 13:40 |
Tu esi tik visiškai nieko nenutuokiantis, elementarus plepys. Tai puikiai matosi iš komentarų. O iš šito komentaro matosi, kad dar ir tuščiagarbis pagyrūnas. Niekas, disponuojantis bent kiek vertingesne informacija, tokio pliuškio nė per kilometrą neprisileistų. Nebent savižudis. :))))
|

|
| tas pats - 2010 02 11 11:46 |
E. Kūrys - ne kas kitas, o tam pačiam klanui priklausantis žmogus. Beje, Miliūtės laidoje,,teisė žinoti'', nė vienas iš tų veidelių ten buvusių sąžine nepasižymintys. Klaiku Lietuvoje, apie kokią teisinę sistemą mes šnekame.Čia tik gali padėti gįžimas į kaubojų laikus ir valysime sistemą su principingais žmonėmis.Beje, D.Kedys ir atsidūrė kaubojaus supermeno vietoje iš nevilties.
|

|
| uolus nomenklatūrininkas - 2010 02 11 11:34 |
CHa,jei Generalinio kėdė pakvipo, tai todėl taip uoliai Furmanavičiaus mundurą skalbė E. Kūrys Miliūtės laidoje.Tikrus sovietinius reliktus surankiojo ir į vieną laidą sukvietė.Tik į visuomenei svarbius klausimus nebuvo atsakyta, o tik aiškinimas kaip jie gerai dirba.Su Kūrio atėjimu ten bus dar blogiau.
|

|
| jidi-m to Gyvas - 2010 02 11 08:28 |
tiek kiek as zinau, deja zino tik labai mazas procentas zmoniu.. o as zinau ne is straipsniu, ne is portalu, o is realiu zmoniu,kurie valdo tikraja informacija, kurios tauta negali matyti.. tikrai nera tokios informacijos kuri man butu per "sunki". noriu pasakyti tik viena dalyka, kad be zinojimo yra dar ir tikejimas , kuris yra daug stipriau. Kas nors zino,kad Dievas yra? ...bet milijardai Juo tiki.. netgi jei Jo anksciau ir nebuvo , zmoniu tikejimas padare taip,kad Jis atsirastu:) jeigu Jus galvojate,kad portaluose galima surasti tiesa kuri yra tiesa, tai jau si karta neisizeiskite Jus:) esate labai naivus.
|

|
| CrimeRangersCom_Profile_EthicRanger - 2010 02 11 04:31 |
tO 0 - 2010 02 10 11:14 ~~~~~~
Del J. Radoviciaus. Sako jam vietoj menesio, 6menesius paskyre gydytis. Baudziamosios psiciatrijos schema. ~~~~~~~~~~~
Kodėl nėra Venckienės Metų moters rinkimuose?
Neringą Venckienę, pirmoji aukšto rango teisėja pasipriešinusi sistemai, bet jos nėra Metų Moteris rinkimuose!
Prabalsuokit ar turėjo būti:
~~~~~ w w w CrimeRangers com/events/metu-moteris-2009-neringa ~~~~
|

|
| jo - 2010 02 10 21:22 |
kad tik nepaskirtu Kurio, nes niekas nesikeistu
|

|
| Gyvas to jidi-m - 2010 02 10 08:16 - 2010 02 10 21:03 |
Jūs tik neįsižeiskit. Aš labai geranoriškai. Tiesiog matau, kaip jūs klystate, taip supaprastintai įsivaizduodamas valstybės valdymą ir aplamai politiką. Iš jūsų išsireiškimų matosi, kaip jūs įsivaizduojate Prezidentę sėdinčią vieną kabinete, vartančią kandidatų CV ir po to įšeinančią ir garsiai bei tvirtai pareiškiančią, kad Vardenį Pavardenį skiriu Generaliniu prokuroru... :-))) Deja, taip būna tik pasakose, jidi-m. Iš tikro politiką pavadinčiau pačiu purviniausiu ir melagingiausiu reiškiniu pasaulyje. Jeigu norite įsitikinti mano žodžiais, tai rekomenduoju (pradžiai)apsilankyti svetainėje Atoveiksmis.lt, kur rasite daug informacijos, apie tai kas vyksta pasaulyje, o tai savo ruožtu padės teisingai suvokti ir Lietuvos įvykius. Ir jei mokate anglų, arba rusų kalbas, per ilgesnį laiką sužinosite tiek, kad visas dabartinis jūsų įsivaizduojamas pasaulis apsivers aukštyn kojomis. Tad jei vis dėlto nuspręstumėte eiti tuo keliu, laikau savo pareiga jus perspėti - žinojimas yra labai sunki našta! Kartais nepakeliama...
|

|
| pabaisu pabaisa - 2010 02 10 15:39 |
Labai save sureiksmina tas apsepes padaras. Tokiam nuzmogejusiam neturetu but leidziama zalot jaunu zmoniu, busimuju teisininku. Baisus jo snukis, dar baisesnis vidus
|

|
| Fact - 2010 02 10 15:33 |
o kodėl nepasiūlius gerb.Venckienę ar jos vyrą. Manau, kad tokie yra patys tinkamiausi,...manau, kad tik tokie gali atlikti sažiningai pareigas. Kam tie visi "antikvarai" reikalingi, jie ir taip apraizgyti visokiais įsipareigojimais turčiams. Nejaugi vėl merdėsime ir merdėsime,...pagaliau gi reikia mums, visai šaliai, stotis į tikrą demokratinę ir principingą poziciją,...ne, ne - reikia kažką naujo ir tik naujo bei protingo, bei jauno veido.
|

|
| nuo jo - 2010 02 10 13:32 |
sisalais dvokia.
|

|
| Bus - 2010 02 10 12:21 |
labai didelis PIRST ir daug smarvės. Dvokia tie "valstybininkai"
|

|
| Nerprastums - 2010 02 10 11:35 |
nes "valstybininkų klanui" jau užkietėjo viduriai, bus tik "pirst"....
|

|
| Gal - 2010 02 10 11:31 |
tik pro rakto skilute galetu prastumti toki apsepeli,bet perdaug ispampes nuo afioru ir neteisybes,kad galetu bent apie tai tik susapnuoti.
|

|
| 0 - 2010 02 10 11:14 |
as kazko pasigendu to komentatoriaus, kuri kuris i psichushke pasiunte. ar radovicius dar negrizo is ten, gal kas zinot?
|

|
| jidi-m to to pp - 2010 02 10 10:31 |
panasiai ir as manau.
|

|
| to pp - 2010 02 10 10:14 |
kartais atrodo, kad kai kas nemoka skaityti.kk šaltiniai labai geri, o kk strategija, kiek pastebėjau, yra prevencija - paskelbti, kad tai, kas skelbiama, neįvyktų, t.y. užbėgti įvykiams už akių. Dažnai taip ir atsitinka. kokia nauda iš to, kad parašys kai jau negatyvas bus įvykęs? priešlaikinis paskelbimas dar gali viską sustabdyti.
|

|
| likę - 2010 02 10 08:43 |
velniai prokuratūroje kelia galvas. Matai "spaudžia' juos, nusikaltimus dangstyti darosi sunkiau. Įdomu ar jancevičius galės numirti ramia sąžine, visai tautai viešai prisiekęs, kad nusikaltėliai gaus pelnytą bausmę. Mes to neužmiršim Jancevičiau...
|

|
| jidi-m - 2010 02 10 08:16 |
zinote kas mane labaiausiai juokina?- tai kalbos apie kisenini prokurora..Tokio prie Dalios Grybauskaites tikrai nebus. Seimas jokios itakos prokuroro skirimui netures.. Koki Prezidente pasiulis ta ir reiks skirti. Jokie klanai netures cia itakos..nedasliaus gyvates ..nebeturi jie nuodu savo iltyse..arteja jiems galas..prokuroras bus paskirtas toks,kuris drasiai kapos antivalstibininku pedofilu zidruju albinu klano galvas.
|

|
| hm... - 2010 02 10 03:01 |
idomi naujiena... toki tokiu nori pakeisti...
|

|
| Valio - 2010 02 09 23:50 |
Valio, jei butu tiesa! Tik kad dabar rasti norinti eiti i gen. prokuroro vieta reikia labai didelio ziburio, nebent koks konservatorius bedarbis sutiks.
|

|
| tautietis - 2010 02 09 21:31 |
Vien tik i jo snuki pasiziurejus aisku, kad tai nedoras zmogus
|

|
| netikiu - 2010 02 09 18:48 |
kad prezidente pasirinktu ta pabaisa. Isore baisi, bet vidus dar baisesnis. Prarades autoriteta Pakso vertimo laikais, negi prezidente noretu kad ir ji butu sumaisyta su purvu, kaip tas apsepelis padare su zmoniu isrinktu prezidentu. Tu veikeju vieta tarp kaliniu
|

|
| šlapimu - 2010 02 09 18:42 |
dvokiantis stribas
|

|
| bureja - 2010 02 09 18:38 |
saugokites zmogaus su barzda kaip serksnu ant karvasudzio..
|

|
| Buvęs tyrėjas- KK skaitytojui - 2010 02 09 17:24 |
Pritariu dėl K. Pėdnyčios, nors jis mane ir pavaikė po Lietuvą, kai laisvės atėmimo vietų prokuroru buvo. Tai vyras, kuris š. nemala, nepolitikuoja, pats aria, ir kitus spaudžia. Ir perdaug nepasišiukšlinęs. Kubilius gali jį piršti, nes tai lyg ir "konservų" žmogus, už ką brazauskiniai jo nemėgo, o tai- geras ženklas.
|

|
| jidi-m to pp - 2010 02 09 16:47 |
cia sitas laikinai vadovaus.. o del to,kad klanas gali bandyti stumti Kuri net neabejoju. Prokuroro reikalavimus jis atitinka,nes teises mokslini laipsni turi. bet dar karta pasikartosiu,kad mes pagaliau turime Prezidente ir jau tie stumimai kisimai nebepraeis..Generaliniu bus paskirtas koks paprastenskas provincialas tikintis tuo ka daro ir vakarais grojantis smuiku.. turetu buti panasus i Serlocha Homsa.
|

|
| pp - 2010 02 09 16:38 |
KK reiktu atidziau pasiziuret i savo saltinius prokuraturoj.Ne viena is keleto paskutiniu ziniu nepasitvirtina.Arba jus ju ten neturit,arba jie nepatikimi.kazkaip nerimtai atrodo.
|

|
| jidi-m - 2010 02 09 14:21 |
laikinai GP vadovaus kazkoks Petrauskas.. gal neatsitiktinai?
|

|
| paskautykite - 2010 02 09 13:05 |
alfoje kaip Vasiliauskas sita apsepeli suvare i miltus.
|